wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin
Zmiana języka
PolskiAngielski
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 
Kontakt
  • E-mail:sklep@maximodel.pl
  • Telefon600 50 22 77
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00, w soboty 11.00 - 13.00

Regulamin

Informacje ogólne
 

Właścicielem sklepu internetowego Maximodel dostępnego pod adresem www.maximodel.pl zwanego w niniejszym Regulaminie "Sklepem" , jest firma:
 

Michał Kaim, 03-414 Warszawa ul. Wileńska 12/59
 

NIP 526-101-40-67, Regon 010273813
 

e-mail: sklepmaximodel@gmail.com , tel. 600 50 22 77
 

Adres sklepu: 05-126 Nieporęt ul. Różana 2A
 

Nr konta bankowego:
 

Michał Kaim 03 1240 6319 1111 0000 4780 8425
 

Zamówienia są przyjmowane za pomocą strony internetowej Sklepu lub telefonicznie.

Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
 

Zamówienia
 

Zamówienia za pomocą strony internetowej Sklepu przyjmowane są 24 godziny na dobę

Zamówienia telefoniczne przyjmowane są w dni powszednie w godz. 9-16 tel. 600 50 22 77

Wysyłki zamówionych produktów realizowane są od poniedziałku do piątku.

Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Do każdego zamówienia dołączany jest paragon. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta.

Do ceny towaru należy doliczyć koszty wysyłki. Koszt wysyłki ponosi Klient.

Ceny produktów mogą ulec zmianie.

Zawartość stron internetowych Sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego, należy ją traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy.
 

Płatność
 

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay

Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:

  • Przelewem na rachunek bankowy - numer rachunku podawany jest po przyjęciu zamówienia. Na życzenie wysyłamy fakturę pro-forma. Wysyłka następuje po wpłynięciu pieniędzy na konto firmy.
  • Za pobraniem - wartość transakcji opłacanych w ten sposób jest ograniczona do 1000 PLN (w przypadku chęci zakupu za pobraniem towaru o większej wartości prosimy o kontakt telefoniczny)
  • Kartą płatniczą Visa, MasterCard, Diners Club (oraz innymi), jak również szybkim przelewem: Płacę z Inteligo, mTransfer, MultiTransfer oraz Przelew24. Za bezpieczeństwo i obsługę transakcji odpowiada serwis DotPay (dotpay.pl).
  • Poprzez system płatności Paypal
  •  

Wysyłka
 

Przed wysyłką, celem uniknięcia pomyłek Sklep może sprawdzić telefonicznie zgodność zamówienia i danych adresowych. Czas realizacji zamówienia (jeżeli w opisie towaru nie podano inaczej) wynosi do 5 dni roboczych. Sklep zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji jednak w takim przypadku kupujący zostanie poinformowany o przewidywanym terminie realizacji.
 

Reklamacje
 

Większość produktów sprzedawanych w Sklepie jest fabrycznie nowa. Niektóre produkty mogą być używane, ale informacja o niniejszym fakcie znajduje się w opisie produktu.

Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby towary były dostarczane do Klienta bez wad oraz uszkodzeń. Jeśli jednak po otrzymaniu towaru Klient wykryje w nim wady techniczne, prosimy o jak najszybszy kontakt emailowy a następnie po uzgodnieniu odesłanie go wyłącznie listem poleconym lub paczką pocztową na adres:

Maximodel ul. Różana 2A 05-126 Nieporęt

Do przesyłki należy dołączyć opis uszkodzenia, dowód zakupu (faktura VAT lub paragon) oraz nr rachunku bankowego na który będą zwrócone koszty przesyłki zwrotnej.

Klient powinien w zgłoszeniu reklamacyjnym wskazać również adres ew. ponownej dostawy towaru. W przypadku braku informacji, przesyłka zostanie wysłana na adres, który został podany przez Klienta podczas zamawiania towaru ze Sklepu.

Odsyłany towar należy odpowiednio zabezpieczyć aby nie uległ dodatkowym uszkodzeniom.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy Klienta. Kupujący zgłasza reklamacje, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym.
Reklamacja rozpatrywana jest w terminie do 14dni.

W przypadku uznania reklamacji towar wymienimy na nowy, a w razie wyczerpania zapasów zaproponujemy Klientowi inny produkt lub zwrócimy pieniądze. Zostanie również zwrócony w terminie 14dni koszt przesyłki zwrotnej (tylko w przypadku wysłania reklamowanego produktu Pocztą Polską listem poleconym lub paczką pocztową). Nie zwracamy kosztów dodatkowych opcji („ostrożnie”, „przesyłek wartościowych” itp. Jak również kosztów przesyłek kurierskich)

Jeżeli reklamowany towar okaże się sprawny, Sklep obciąży Klienta opłatą za diagnostykę sprzętu i koszty przesyłki.

W przypadku niespełnienia któregokolwiek z powyższych warunków Sklep może nie uznać reklamacji.
 

Zwroty
 

Klient może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

W razie odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o wykonaniu przez Klienta prawa odstąpienia od umowy.

Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Klienta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku zapłaty za pośrednictwem płatności elektronicznych Klient wyraża zgodę za zwrot płatności na rachunek bankowy, którego numer zobowiązuje się podać na żądanie Sprzedawcy mające związek z odstąpieniem od umowy.

Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Klient dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Klient odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.

Kupujący nieposiadający statusu konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.
 

Polityka Prywatności

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 roku rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (dalej zwanym „RODO”), firma Michał Kaim (zwana dalej „Firma”) z siedzibą w Warszawie informuje, że od dnia 25 maja 2018 roku będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Firmę.

Jednocześnie na podstawie art. 13 RODO informujemy, że od dnia 25 maja 2018 roku aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Firmę.

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Michał Kaim z siedzibą w Warszawie, adres: Wileńska 12/59 03-414 Warszawa, posługująca się nadanym numerem NIP: PL5261014067

2. Firma wyznaczyła osobę kontaktową w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, z którą można się skontaktować poprzez email sklep@maximodel.pl

3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:

   a.) w celu świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zawierania umów sprzedaży – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,

   b.) w celu kierowania do Pani/Pana przez Firmę treści marketingowych w sposób, na który Pan/Pani wyraziła zgodę – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Firmy (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO; uzasadniony interes Firmy polega na przesyłaniu do Pani/Pana treści marketingowych w okresie świadczenia na Pani/Pana rzecz usług drogą elektroniczną pocztą oraz dodatkowo w sposób, na który Pani/Pan wyraziła zgodę,

   c.) dla celów wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Firmie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych oraz z zakresu rachunkowości - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

   d.) dla celów analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Spółki (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, uzasadnionym interesem Firmy jest prowadzenie analizy wyników prowadzonej działalności gospodarczej,

   e.) w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Firmy polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Firmy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

   a.) dostawcy systemów informatycznych oraz usług IT,

   b.) podmioty świadczące na rzecz Firmy usługi księgowe, badania jakości obsługi, dochodzenia należności, usługi prawne, analityczne, marketingowe,

   c.) operatorzy pocztowi i kurierzy,

   d.) operatorzy systemów płatności elektronicznych oraz banki w zakresie realizacji płatności,

   e.) organy uprawnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

5. Firma nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane: (i) w przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonania umów sprzedaży – przez czas niezbędny do wykonania wszystkich obowiązków wynikających z umów sprzedaży, (ii) w przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu świadczenia na Pani/Pana usług drogą elektroniczną –przez czas świadczenia na Pani/Pana rzecz usług drogą elektroniczną, (iii) w przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu kierowania do Pani/Pana przez Firmę treści marketingowych – do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych w tym zakresie, (iv) w przypadku o którym mowa w pkt. 3 lit. d) powyżej – przez czas świadczenia na Pani/Pana rzecz usług drogą elektroniczną (v) w przypadku, o którym mowa w pkt. 3 lit. e) powyżej – do czasu upływu okresu przedawnienia roszczeń. Po tym okresie dane osobowe będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa, w tym przepisami o rachunkowości.

7. Pani/Pana dane osobowe będą podlegały profilowaniu.

8. Każdą z wyrażonych zgód można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych firma prosi o wycofanie zgody w formie pisemnej na adres sklepu: Michał Kaim, 05-125 Nieporęt ul. Różana 2A lub elektronicznej (wiadomość email na adres sklep@maximodel.pl).

9. Ma Pani/Pan prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

10. Ma Pani/Pan prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne w celu świadczenia usług drogą elektroniczną na Pani/Pana rzecz lub zawierania oraz wykonywania umów sprzedaży. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez Firmę jest brak możliwości świadczenia usług drogą elektroniczną lub zawierania umów sprzedaży.
 

Postanowienia końcowe
 

Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.

Podmiot prowadzący Sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego www.maximodel.pl zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, itp.) lub innych od niego niezależnych.

Wszystkie towary, nazwy i znaki handlowe publikowane na stronach internetowych Sklepu są używane wyłącznie w celach informacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami odpowiednich właścicieli.

W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu